Seghuvve

Idag är en seg dag. Huvudet hänger inte riktigt med, inte orken heller. Trots det fina vädret vill jag bara sitta inne och webba. Kan bero på något så enkelt att huvudet blir orkeslöst efter en dag framför datorn. Men då är ju inte den rätta medicinen att sitta framför datorn även på min fritid, mitt jämrans pucko! Nåja, jag tar det lite lugnt ett tag och lagar mig lite mat. Homer har lagt sig ner att sova, så efter att han vaknat och jag har ätit, så kan vi ta oss ut på en avslappnande tur. 

Vi premiärgick det gula spåret på Hjortgården igår! Tror att det var 4.6 km långt, och helt underbart vackert! Verkligen en jättefin promenadslinga med varierande skog runt omkring banan, så det kändes aldrig långtråkigt. Kommer absolut gå där många fler gånger!

Sen måste jag "träna" lite mer med min Balance Board. Fy fan vad kul och svettigt det är med Wii Fit :D!   En bra investering av mig *klappar mig själv på axeln*.

Det är verkligen ett underbart väder ute...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nästa gång kommer jag och Baloo med på det gula spåret!

2008-05-28 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback