En liten ekvation...

Jag+vodka= big no no :P! Det är det enda jag tänker säga, resten av fredagskvällen ska få falla i glömska. Att ha en aprak-fylla kan väl hända den bästa, men typiskt nog gör jag det vid ett tillfälle så nu blir jag även hånad för det på jobbet! Illa illa! Men men, gjort är gjort, går inte att göra något åt :).

Ny vecka, ny start! Det jag hoppas på denna vecka är:

* att komma igång med agilityn igen
* att få till en date med Lena
* att koppla in mitt Wii Fit på ett korrekt sätt
* att komma ut på ett gäng sköna promenader
* att få överanalysera ett drama ;)
* Göra en bra avslutning på lydnaden alt. ha en bra kväll med jobbet på våraktiviteten (vilket jag nu åker på)

Nu, receptionsarbete, sen utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback