Anropar: Försvunnen husmor!

Enda nackdelen med detta underbara väder är att jag faan inte får något gjort hemma! Nu står det disk i köket, ligger kläder på Homers tron och det är slammad krita utspritt på vardagsrumsbordet! Jag blir toookig! Och samtidigt förundrad, hur i all världen lyckas jag stöka ner så mycket när jag knappt är innanför hemmets dörrar?!

Men men, de få soltimmar vi har ska inte slösas bort på husbestyr. Tids nog kommer ruskvädret igen, då kan jag få det tip-top hemma igen.

Och BTW, jag har fått färg! Och inte den klassiska grisskära tonen som brukar klä min hy, utan en rätt snygg brun färg! Tio timmar i stekande sol vid en utställningsring i Örebro har jag att tacka för det. Men nu är det väl bara att räkna dagarna tills snyggheten försvinner och flagningen börjar. Ormkvinna i all ära, men ömsande skinn är inte det sexigaste som finns precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback