Tisdagens To Do List

* Städa
* Diska
* Dammsuga
* Damma
* Gå till apoteket
* Hämta provsvar
* Baka bröd

Ska nog inte ta allt för lång tid detta, förhoppningsvis... Får se om jag får gjort allt på samma dag, hade varit sjukt skönt om det lyckades! Lite karaktär ska jag allt försöka ha i morgon, även fast det ofta kan bli så att man sover länge och kommer på helt andra saker att göra än de jobbiga som står på listan... Sen hoppas jag ju på skönt väder också, så jag och Homer kan dra ut i skogen en timme eller så.

Idag fick jag förövrigt ett sjukt sug att se på handboll! Och om jag inte missminner mig, så har väl AHK en hemmamatch kvar? Får nog söka fakta i den allvetande sporthögen Mart om detta . Om så är fallet måste jag snoka runt på jobbet lite, har för mig att det kan finnas en biljett eller två liggandes där, sposorer som vi är....

Och som ni kanske märker så överlevde jag fredagens Göteborgsresa, med bara ett skrapat knä och en vrickad fot som krigsskada . Men i övrigt var det en otroligt mysig fyllekväll! Tack Byzze, Madilyn och Ohlsson för att ni spenderade den med mig och förgyllde den åt mig! Och extra tack till Ohlsson som lät mig slagga¨på sin (pygméanpassade) soffa! Men fy fan vad det märks att man brjar bli gammal, jag hade ju planer på att befinna mig på Marsnatta på lördagen, men ork till det kunde jag ju se mig i stjärnorna efter .  Så lördagen utspelades i det näst bästa horisontella läget, i soffan framför TV:n .

Men nu är det dags att ta sitt pick o pack och dra raeva i snarkebingen om jag ska ha någon möjlighet att klara av min lista i morgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback