Check check

Ok, av gårdagens lista blev..... inget gjort . Men det betyder inte att jag inte gjorde något alls, tvärtom så var jag ute i Hönsetorp hela dagen och hjälpte syrran att organisera TrimTorpet. Det tog sina timmar kan jag lova!

Men idag har jag fått gjort lite på listan, ialla fall städat och dammsugit. Och jävlar vilken skillnad det gör för humöret, jag blir så jävla nere när jag inte har ordning på mitt hem, det känns som en tyngd i själen att komma hem och man vet att det ligger en smärre jordbävning och väntar innanför dörren. Stökighet och för små kläder (som inte varit för små förut) är nog mina två största i-landsproblem...

Nu måste jag nog fokusera mig på TV:n lite, den har saknat mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback