Jag säger som Aftonbladet:



Fy fan vilken spännande match igår! Kan ju säga att tv:n fick sig en och annan utskällning i stridens hetta, men man kan ju inte sitta tyst när det handlar om fotboll (eller hockey, eller handboll...).

Och jag tycker allt att någon redan nu borde ge Petter Hansson ett pris för EM:s fulast mål !! Men vilken kämpe, ensam mot tre greker, och han bara SKULLE ha in bollen i mål! Zlatans mål var ju liiite snyggare, och det gick så snabbt att man knappt han reagera! mer sånt i Kommande matcher! Det var verkligen MAGISKT!

Sen får man ju inte glömma det fulaste tillbudet av alla, den apafula grekiska pungsparken på Zlatan, från liggande ställning! Det var inget annat än vidrigt och osportsligt! Fy på er Grekland! Och det var ju även flera andra grisiga situationer

Jag bockar även för Ljungbergs spel, han jobbade otroligt bra hela matchen (trots att han bl.a. blev köttet i en grekisk dubbelmacka ). Han och Allbäck (som jag hoppas får speltid snart) är några av mina favoriter i landslaget, slitvargar som springer som galningar över hela planen och skapar massor av möjligheter.

Så nu ser jag fram emot nästa Sverigematch på lördag. Hoppas bara att jag hinner tillbaka till en TV tills den börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback