En försommarnattsdröm

Ja, midsommarnatten är ännu ett tag bort, men vädret känns ju onekligen som värsta högsommaren. Och igår var det en fantstisk kväll på Skår i trevliga människors (och hundars) lag (för några foton, se fogle.bilddagboken.se. under 2 juni). Vädret var ju underbart, som det varit nu i ett par veckors tid. Kan det bli bättre?! (om man ska vara gnällig, så ja. Nattligt regn hade varit det optimala, för att inte ALL växtlighet ska torka bort.)

För övrigt, jag hade turen idag att få två inträdesbiljetter med tillhörande mat & dryck (tack jobbet för att vi är sponsorer)  till derbyt mellan Holmen och Gerdsken den 12 juni :D! Kan bli riktigt, riktigt kul! Ska plocka med mig far min för lite qualitytime :). Så fan ta spelarna om det inte blir en svettig och spännande match!


Veckans väntan:

Leveransen av min systemkamera och skatteåterbäringen....
Johan och solnedgången

Kommentarer
Postat av: Mart

Wooooo! Då syns vi i tältet på Gerdskavallen, ska dit med hele jobbet vi :)

2008-06-05 @ 00:16:12
Postat av: Mia

Hurra! Detta var ju en ren storvinst, BÅDE fotboll och träffa dig för första gången på länge :)! Nu är det bara att hoppas på att matbiten som serveras är go, då är min lycka gjort ;)

Postat av: Larse

Hoppas du håller på Holmen bara! Och den heter inte gerdskavallen utan äcklavallen...:)

2008-06-06 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback