Det är något som inte stämmer idag...

Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det är någonting i luften, en känsla av att allt inte är som det ska. Det är oroligt på något sätt. Jag vet inte... . Hade jag varit troende på det övernaturliga, så hade jag nog sagt att känslan är en föraning på att någonting kommer att hända idag. Men jag tror inte på sånt, egentligen. Jag är mer pragmatisk, och tror på saker som man kan se, höra och ta på. Fast visst har även jag varit med om ett och annat som vid första ögonkastet är svårt att förklara med vanliga naturlagar och logik.

Kan känslan bero på för det är begravning idag? Jag ska inte gå, men det påverkar mig ändå

Det är konstigt hur man bara kan vakna och direkt känna hur känslan för dagen är. Kommer man upp med en lite svårare känsla, så får man arbeta mer för att få dagen att ändå bli så bra den kan bli. Idag känns det som att jag behöver arbeta väldigt mycket för att komma på rätt köl igen.




För övrigt, så var det otroligt mysigt att se på fotboll igår! Minus knotten då... Och tack som fan för sällskapet Mart! Jag hade med mig min älskade kamera också, och mitt 55-200 objektiv fick bekänna färg. Och trots min totala okunnighet och mitt nybörjaraktiga sökande efter kortmöjligheter under anfall, så blev det faktiskt flera bra! I löööve my Nikon D40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback