Tja, vad säger man..?

För att sammanfatta helgen i ett ord, måste jag nog citera Mentor Björk: Magiskt!

Allting blev bättre än jag trodde att det skulle bli, och spontanitet och riktiga överraskningar höjde helgen ännu ett snäpp. Vissa käppar i hjulet kom ju (kinesisk buffé i 35 gradig värme, vad fan tänkte du på ;)? ), men då tillkom andra bitar till pusslet, som man aldrig förväntade sig att de skulle passa!

Och nu har jag även ett mycket trevligt minne kopplat till Rancid. Kommer alltid få ett leende på läpparna när jag spelar ... and out come the Wolves hädanefter!

Nu är det bara att hoppas på att jag inte smälter bort i värmen innan jag hinner komma ut till Horla och ta ett dopp efter jobbet. Hittade förresten min bikini som matchar min väska igår! Trodde den var väck, och även att den inte passade längre. Men se på fan, den var ju riktigt bra ju!! En liten men god tröst i min kroppsdepression (som även blev otroligt mycket mindre under helgen, Jag ÄR verkligen min egna största kritiker!!)

Så, stort tack till alla (ingen nämnd ingen glömd) som förgyllt min helg med samtal, sms, umgänge, snälla ord, svettiga stunder och härliga skratt!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Varsegod! utom för de svettiga studerna. Där vill jag inte vara med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback