Jag har iallafall tur med vädret

Ja, vädret ska jag fan inte klaga på! Underbart vackert! Och hur ska jag då spendera denna underbara dag?

Jo, jag ska jobba till halv fem- fem, handla, storstäda lägenheten... hooray for me :P! Sen är väl kl så mycket att jag får gå och lägga mig, för i morgon blir det till att gå upp kl fem och dra till Falköping, då jag o Malin ska stå och sälja på hundutställningen där.

Jag är inte bitter, för det är fantstiskt kul att vara på sådana utställningar med
Trimtorpets monter. Men liiite surt känns det, för jag vet att i Alingsås kommer det att vara hetare senare i kväll än det varit under hela veckan, då temperaturen höjs av seriöst Hotstuff. Och detta MISSAR jag! Gaddammit, ibland är inte planeringsschemat på min sida!

Men men, inte gråta över spilld mjölk..... fast gnälla lite kan jag ju alltid göra ;).

Nu, dags att sätta mig i receptionen och koppla på charmen!

Kommentarer
Postat av: Svante

Haha...jo det kan behövas lite mer charm i receptionen...

2008-07-25 @ 14:28:05
Postat av: Mia

Bah, kom du hit när jag sitter där ute så ska jag charma skjortan av dig ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback