Wohoo!

gick det allt bättre på Simpsonsspelet :D! Fast dock måste jag ju säga att det ligger mil efter Mario Galaxy. Hade det inte handlat om Simpsons hade det nog inte fått så högt betyg av mig, så tur för dem att jag är partisk!

Själva upplägget på spelet är lite krångligt, det är inte alltid logiskt vad man ska göra härnäst, styrningen och kameravinklarna är ibland helt katastrofala... men som sagt, att det är ett Simpsonsspel väger upp och förlåter mycket :). Nu har jag ju blivit liiiite mer vän med styrningen, så nu har jag allt klarat av ett par banor. Men jag längtar efter en rejäl omgång Mario igen, får nog bjuda hem Malin och JK på middag och spelkväll snart ;).

I övrigt så är livet uppe ur den mikroskopiska svacka jag hamnade i nyss. Tänk vad en hel chokladkaka med mjölk kan göra ;). Nu ser vi framåt igen och tar nya tag, i alla aspekter av livet. Ska ju nån gång sätta igång så smått med att gymma igen. Vad säger du Björs, när ska premiärturen ske? Jag behöver planera i förtid, så jag kan sjukskriva mig från jobbet , kommer ju varken kunna andas eller röra på mig på en vecka efteråt ;).

BTW, så är detta de jämna årens år! Mamma fyller 50, pappa 55, de gamla hundarna 10 och jag fyller 25.

Vad fan ska man hitta på då, på sin kvartssekelsdag? En brakfest med alla jag älskar hade inte suttit fel, men plånboken säger ifrån. En romantisk middag på tu man hand hade inte heller varit fel, men där saknas det något viktigt för att det skulle kunna uppfyllas :P. Som tur är så är det ju tre månader kvar, har man tur kanske det ena eller det andra problemet rätat ut sig då ;).

Nu blir det lite Buke, sen sova. Tre timmar föreläsning i Falköping i morgon, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback