Seeeeeeeg

Oh herregud! Inte förns fyra kom jag och Homer upp ur sängen ordentligt idag! Kan ju ha att göra med att vi kom i säng vid 6 i morse...

Vilken underbar alternativ nyår det blev! Maten (potatiskaka med helstekt fläskfilé, rödvinssås och sallad) var helt makalös! Kudos till Åsa för snygg uppstyrning i köket! Kudos även till Svante för att han inhandlade och tog med sig den goda drycken! Och tack tack tack för den underbart fina blomman, det var en otroligt fin gest :)! Björs började negativt, men kom igen med en rasande fart allt eftersom tiden gick.

Resten av det alternativa nyåret gav mycket skratt och spelglädje, och Ring klocka Ring på tolvslaget (eller ja, lite efter, eftersom min dator inte var så snabb på youtube :P) med skumpa var en höjdpunkt :)!

(Sen klantade jag ju till mig totalt, en rejäl jävla missuppfattning och misstolkning av situationen. Jag tar på mig det, och hoppas att det inte kommer att ge några negativa efterdyningar. Det vill jag verkligen inte!! Jag tycker ju inte att det var hela världen, ett rätt trevligt misstag. Men om det skapade dåliga vibbar så ber jag fullt och fast om ursäkt.... )

Nu kollar jag och Homer på Guldfeber med Charlie Chaplin, och ska nog åka hem till mor och far och de andra hundarna senare.

Gott  Alternativt Nytt År på er alla :)!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken....

Viket misstag????
Har man sagt A får man säga B......

2008-01-05 @ 18:19:22
Postat av: Mia

... så får man C hur D E ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback