Money money money.... eller inte!

Det är idag den 8 januari, och jag har -44 kr på kontot :P. Mindre bra... Jag skulle behöva ett sånt här:

136508-160


Fast iofs är räkningarna nu betalda, kyl och frys rätt fulla, bilen har över halv tank, jag har två spel till mitt Wii..... Jag är rätt så set helt enkelt :). Ekonomiskt fattig, men materiellt och känslomässigt rik :)!

Om jag bara kunde få tummen från där den inte bodre vara just nu och börja på min analys av klasskamratens förvirrade text...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, jag skriver en blogg om sex. för att jag tycker det är ett ämne som är båda intressant och nyttigt att forska i. Så om du vill dela med dig av roliga sex erfarenheter, eller problem.. eller bara få tips och se andras historier så kolla in på min sida... Självklart får man vara anynom!
kram Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback