Long time no see!

Jajaja, jag är dååålig på att blogga:)! Tack för att ni tjatar på mig, det får mig att känna mig saknad och omtyckt!

Jag får väl göra en liten punktlista för att snabbt uppdatera er:

* Högskolan är avhoppad och avslutad
Jag har inte känt att jag har fått ut det jag velat av utbildningen, plus att jag hela tiden har tvekat på om jag verkligen klarar av att jobba med barn/ungdomar, eftersom jag generellt sett avskyr dessa....

* Jobbet är i full gång
Jobbar halvtid. Det kan bli en ändring framöver, men det ligger bara på planstadiet, säger till om/när det ändrar sig :)

* Jag är anmäld till ny utbildning!
Jajjemän, pluggandet kommer inte att försvinna ur mitt liv helt, men till hösten så är det en helt annan inriktning som gäller. Jag ska nämligen läsa till hundinstuktör på Hundens Hus i Göteborg :D! Snacka om att förena nytta med nöje...

Vad gäller det vissa tänker på, om det inte har varit ett otroligt slöseri att läsa ett år och ta lån, bara för att hoppa av, så har jag en sak att säga:

Nej!

Nej, det har absolut inte varit något slöseri. Om ni bara visste vad detta året stärkt mig, lyft upp mig, fått mig att hitta mig själv och landa på fötterna igen. Senast idag berättade jag för en kär vän att jag i årets början rent av var suicidal, och det är jag verkligen inte nu. Tiden jag har spenderat med mig själv, gjort nya saker och träffat nya människor, har gjort så mycket för mitt sargade sinne. För första gången på snart fem år så känner jag igen mig själv igen!

Så nej, jag tycker inte att mitt studielån har varit ett slöseri. Det har rentav varit en livlina.

Nu ska jag nog spela lite Wii tills jag ska sova. Fredag i morgon, och jag och Foffe ska dyka ner i nostalgi! Efter Let's Dance då, skulle aldrig i mitt liv få för mig att missa det! GO LINDA LAMPENIUS!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie & Arne

Äntligen är du här igen.........

2008-02-01 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback