Jag är så glad!!!

glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad glad!



Och jävligt nervös!!!


Jag har nu gjort en drastisk vändning, som kommer att berika mitt liv något oerhört! Jag har tagit det i små steg, men nu kom det fan ett otroligt stort jävla jättehopp!!

Åh herregud, jag är bara så GLAD!!!!

(väntar bara på skriftlig bekräftelse, sen kommer mer detaljer!)

Förresten, hur jävla sjukt ser inte ordet glad ut när man upprepar det så många gånger???

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Jag är GLAD att du är glad Mia. Glad.

Postat av: Ann-Sofie & Arne

Vi är oxå GLADA när du e´glad.....
( har detta något med att jag skulle skjuta dig enligt ditt sms....? :-)

2008-01-19 @ 11:21:34
Postat av: Åsa

Enäglaaada!?!

2008-01-19 @ 13:21:28
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: Mudden

Varför är du så jävla glad ?

2008-01-27 @ 01:01:22
URL: http://mudden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback