Back in black!

Så där, nu har man börjat jobba igen :)! Känns otroligt skönt faktiskt, vilken jävla härlig känsla att bara jobba fem timmar om dagen! Jag fick gjort jättemycket på jobbet, och så hade jag ändå hela eftermiddagen kvar att göra saker på. Halvtid is THE SHIT!

Men hur i helvete kan man ha den otroligt seriösa e-mailen litensnopp***@*****.com???

Tack som fan för dagens skratt, vem du än är :)!

I morgon:
Morgonpromenad med Homer (om jag inte försover mig :P)
Jobba
Storhandla
Städa
Alternativ Nyårsafton!!!

Recension av denna afton kommer säkert att bloggas upp senare ;).

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Det kan ju vara så att IT-killen på det företaget hatar personen ifråga också, och har fixat så att den adress som "litensnopp"-mannen har kontakt mer ser denna adress och han som har adressen ser sitt eget namn. Kul att du kan skratta åt det i alla fall. Tänk om det varit din kille, och sant...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback