Mer saker jag hatar....

Folk som inte tar ner sina julsaker i tid!

Visst, jag kanske är lite väl julfaschist (allt ska upp till den förste december och ner runt nyår), men nu är det väl fan tillåtet att få krupp på folk som fortfarande har uppe julkransar och dylikt?! Kom igen människor, det är för fan februari nu!!

Cyklister/fotgängare som bara kliver rätt ut i vägen, även där det INTE är övergångsställe!

Bilar är hårda, folk är mjuka. Tycker det är helt vansinnigt att folk inte fattar det i trafiken, utan bara slänger sig ut som jävla idioter! Någonsin hört talas om bromssträcka?! Skyll er själva om jag kör på er, det är bara synd om jag får böter pga er!




Trots det har jag haft en underbar fredag hittills!



06,30 Upp, lade valpens mat i blöt

06,40 Ut på promenad med jätteduktig valp ! Under vägen så tränade vi lite följsamhet och lydnad, och det var super!

07,20 Hemma igen, dusch, god frukost bestående av
1/4 hönökaka med rökt skinka/keso/paprika
Ett kokt ägg
Ett glas juice

07,50 Påklädd, sminkad, tar bilen och kör valpen till mor&fars hus där han befinner sig under tiden jag jobbar. Lyssnar på P2: s klassiska musik under vägen

08,10 På jobbet, tar en kopp kaffe och sätter igång med arbetsdagen.

Kan man få en bättre start på dagen än så här ? Jag känner mig pigg, frisk, lycklig och stark! Hoppas att resten av dagen (och livet ) blir såhär underbart!




Hur har DIN dag varit  ?

(BTW, hur i helvete lyckades jag få in animeringar på bloggen, hahah!?)

Kommentarer
Postat av: Foffe

jo, tack... min dag har varit rätt bra ;)

2008-02-08 @ 20:50:28
Postat av: Azzi

Jotack.. inte så dåligt här heller....förutom att det är en jä**l på stockslycke som har kvar sin julstjärna i ett fönster... hur i he***te kan folk me' alltså

2008-02-12 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback