Städa städa varje torsdag...

Nu har jag lille Homer hemma igen, pigg och glad (och hungrig!) efter att ha blivit "utsatt" för både gastroskopi och rektoskopi. Tänk vad den lille har varit med om mycket under sitt levnadsår, och inget fel har de hittat än! *suck* Får hoppas att biopsin visar något. Ovissheten om vad det kan vara är nästan det värsta!

Men men, just nu är han som sagt pigg och glad, och då är även jag pigg och glad :)!

Det trista vädret som är nu lockar ju inte till några större utsvävningar, idag blir en dag i hushållets tecken. Handling, tvätt och städ står på listan, sen får det nog bli en promenad och en kopp kaffe. Och lite senare, GUITAR HERO!! Jag är verkligen helt insnöad på det, och jag blir bara bättre och bättre! Har kopplat ett fast grepp om Medium nu, och kör alla låtar på 4-5 stjärnigt. Hell yeah Boy, I Rock!

En annan rolig sak är att jag igår fick välkomstbrev och schema till hundinstruktörsutbildningen jag ska gå! Ska bli otroligt kul, jag längtar skitmycket!

Schema Instruktör dagtid - 08

19/8 Presentation, kommunikation, pedagogik

2/9 Inlärning, valpträning

16/9 Valputvecklng, valpträning forts.

30/9 Klicker grund

11-12/10 Läsa hund

14/10 Klicker grund

28/10 Klicker grund, ekonomi och marknadsföring

11/11 Etologi; varg och hund, redovisa ras
           Praktik närlydnad, redovisa valpvideo

25/11 Inlärning, praktik avståndslydnad

9/12 Inlärning, praktik avståndslydnad, hundspråk

20/1 Psykologi, praktisk träning, redovisningar

3/2 Psykologi, budget

17/2 Psykologi, praktik inlånade hundar, utvecklingssamtal

21-23/3 Raskunskap

31/3 Aktivering, praktik, hälsovård, mat

14/4 Stress, redovisning sjukdom

28/4 Examen, tenta samt redovisningar

12/5 Examen, praktiskt prov samt redovisningar

Fy fan vad underbart :D!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Du som skulle använda Laboo... Typiskt. Jag kan erbjuda Beckham istället! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback