Jag är fan inte torr än!

Gårdagen spendrrades i Växjö, på Riksutställningen för shetlandsponnyer. Och vädergudarna var fan inte med oss, det regnade HELA dagen! Inte precis de optimala förutsättningarna för hästarna att visa sig på... Men det gick ändå relativt bra, två klassvinster åkte vi hem med! Tyckte nog att Catania kunde ha fått ett par poäng till, men hon ville inte alls visa sig från sin bästa sida, lilla muppfölet! Men hon blev förlåten för det när hon vid hemfärden gick på transporten helt själv utan att trilska någonting! Hennes mamma Athene skötte sig däremot helt perfekt hela dagen, en snällare och bättre häst går knappt att hitta! Och hon fick välförtjänta 42 poäng, hon rörde sig och såg helt fantastisk ut.

I lördags befann jag mig på dagen på Tånga Hed, där det var Jakthundsdagarna. Vinna Hundcenter hade uppvisning i rallylydnad och agility. I rallylydnaden var faktiskt jag och gammelgubben Beatnik med på ett hörn och visade upp att det är en sport som funkar för alla, även pensionerade hundar som inte tränat aktivt på ett par år :). Han var så duktig, min lille skrutt! Resten av tiden var jag speaker och påade aktiviteterna som skulle ske. Fick beröm för min bestämda stämma som hördes över hela området ;).

Lördag kväll blev en av de roligaste ever! Min älskade Björs firade sin 25 års dag i glada vänners lag, och det var förbannat kul! Kvällen kan väl summeras i frasen: I am the one and only! Hahaha, faaan vad kul jag hade! Det enda som var lite down var att darling Svante inte var fullt frisk. Han hann ju förgylla kvällen med minst två oförglömliga citat, men han var ändå saknad när han gick.

Extra tack ska gå till Negern! Mycket trevlig sällskap! Och JA, jag ska pumpa cykeln snart!



- Men vilken del av underlägg är det du inte fattar?! Är det under eller är det lägg??

-Fan, jag trodde det var någon som kom! (sagt om sin egna hand bakom nacken)

/DJ Maddefakking Svante!

Kommentarer
Postat av: DJ mFs

Det var nog fan någon som kom ändå...

Han e här nu också...=\

2008-08-20 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback