Det är rätt skönt att inte vara online

Hemmet är ju för tillfället helt avskuret från webbvärlden, sen NÅGON fepplat in vatten i min laptop... Usch och fy för sådana klanterier!

Men efter två veckor med ett offlinehem, så känns det faktiskt rätt skönt! Inget konstant mailkollande, inget
Bukande , inga (iofs jävligt underbara) MSN-konversationer till fyra på morgonen... Det enda som är surt är rädslan att alla mina foton och dokument ska ha försvunnit då datorn dött, och inte gå att rädda. Plus att jag inte kan uppdatera min hundhemsida när jag vill, eftersom hela hemsidan ligger på en mapp i datorn. Som tur är har ju min webbmaster en kopia av hemsidan i sin dator, så jag får åka hem till henne och uppdatera, nu när jag har roliga nyheter att uppdatera med gällande Homer och min utbildning :)!

För övrigt är det lön i morgon, och det ska bli SÅ jävla skönt!! Oväntade utgifter och veterinärkostnader har skurit bort stora delar av min ekonomi, så illa att jag har fått låna pengar av mor och far till bensin. Usch och fy vad fattigt det varit det senaste... Men i morgon är jag drottning igen!

(I alla fall tills på eftermiddagen, då jag hämtar Homer från operationen och får svar på hur mycket jag har kvar på försäkringen som täcker kostnaderna.... Kan vara så att hela lönen försvinner redan då, om jag har riktig otur :P!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback