Jag har blivit utmanad

Detta är inte den mest utförliga frågestunden jag sett, men en utmaning är alltid en utmaning! Jag har blivit utmanad av Åsa.

TRE NAMN DU GÅR UNDER

♣ Mia
♣ Cumdumpster
♣ Mannen

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

♣ Att förlora nära och kära
♣ Miljöutvecklingen
♣ Människor som visar ondska mot oskyldiga varelser

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

♣ Mitt Natt o Dag halsband (jag har hittat den andra berlocken Åsa !)
♣ Svart skjorta
♣ Grå tweedväst

TRE SANNINGAR

♣ Lycklig o nöjd!
♣ Snyftar av smöriga program typ Extreme Home Make Over
♣ Extremt otrevlig, sur och apatisk om jag inte ätit på länge

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA

♣ Ett hus/Huset med stort H
♣ En Malinois
♣ En grym kamera (kan bytas ut mot någon att krama ibland  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback