Gästblogg Östberg!

"Plötsligt händer det" säger ju den trötta trissreklamen. Yeah right, "Det händer aldrig mig" tänker garanterat du och många med dig.. Till alla er säger jag "Have faith".. Häromdagen hade jag inte mer hopp om livhanken än en trött telefonintervju och en lovad intervju i Köpenhamn som aldrig tycktes bli av, sedan hände det dock! Ett pressmeddelande går ut om att nu kommer MC till Wii! En strimma hopp om livet tändes samtidigt som den obotliga cynikern inom en säger mig att "glöm det, dom kör en apple"... Plötsligt hände det dock, MC släpptes faktiskt i utlovad tid och här sitter jag som ett barn på julafton med en numera tom flaska kapten och ett grymt humör likt en alkis klockan tio när systemet öppnar eller ett barn som precis träffat den mytomspunna jultomten flr första gången.... Så vad du än sitter och hoppas på, en nyrik/kvinna man, ett schletet jobb eller en miljonvinst på triss, mitt buskap till dig är detsamma, have faith, plötsligt händer det!


Kommentarer
Postat av: Mia

Så sant, Cheesemountain, så sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback