Jävla mördarråttor!

Här vaknar man upp, efter en underbart rolig fyrmannafest, bakfull, seg och glad, med en underbar valp i korgen och en skitsnygg karl i sängen....


... och så märker man att två av mina råttor löpt amok och dödat min favoritråtta, tillika deras far, Blåbär! Vad fan är det som händer??! Jag reagerade på att de slogs igår, så jag fick ryta till lite åt dem, men aldrig kunde jag tro att det skulle sluta såhär! De har förut fightats lite, men det brukar lösa sig så fort. Jag är så jävla ledsen nu, kunde jag ha förhindrat det?

Stackars lilla Blåbär, han förtjänade verkligen inte detta, Men jag måste tro på att det var något fel på honom som de kände av, jag vill inte tro på att mina råttor har dödar sin pappa av pure pleasure.. isåfall är det kanske dax att bli lite rädd....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej vännen, du kunde inte ha förhindrat det.
Antagligen var det fel på honom, eller så går det kanske inte att ha pappor och söner ihop så länge?
Det är naturens grymma gång.. Men han hade det bra när han levde!

Postat av: linn

faan, homer är SÖT! hoppas jag får träffa honom snart. ledsen att dina råttor verkar lite psycho men ni har nog rätt i att nåt var fel - säger linn, djurexperten...
så härligt att du är på facebook nu - visst är det Underbart? eller tja, man kan döda några timmar där men jag håller på och trappar ner och ignorerar massor av saker för jag hinner inte.
puss på dig

2007-09-30 @ 21:30:49
Postat av: Mia

Aicha: Ja, det känner jag mig trygg med att han hade iaf. Min lilla Blåbär, som mest ville sitta i knät när han fick vara ute och springa i lgh... Roligaste och snyggaste gerbilen jag haft ever!
Linn: Visst är han! Han är hur go som helst! Säg till om du är i mina domäner ngn gång, så säger jag till om jag och Homer någonsin tar oss utanför stadsgränserna åt ditt håll ;). Han var ju faktiskt med och fikade på Götas häromdan, och än så länge tillåter ju vädret att man sitter ute lite :).
Och FB is da shit! Jag försöker också trappa ner lite, hann bli beroende på bara fyra dagar och satt innloggad dygnet runt :P.

2007-10-01 @ 10:48:29
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback