Gah! Trött!!

Fejat och donat hela kvällen, byggt mer bokhyllor och sorterat böcker. Är trött nu, men har iaf sjukt snyggt hemma :)! Ska beställa tapeter till min urkiga hall i morgon, jag mår fan fysiskt illa av att titta på den där jävla blommiga bården. Hur i HELVETE kan någon över 12 år välja att tapetsera med en sån??  

Förmiddagen spenderades på Mjörnvallen, där jag fick kliva in och ta över ansvaret för kulstötningen. Det är kul att leka och retas med barnen. Eller, får man kalla dem barn längre, när de är 14 år gamla? Får väl börja säga ungdomarna istället, men de flesta är ju så små så små..... Sista dagen på VFU i morgon, sedan ska jag inte tillbaka dit innan nästa år. Lite trist, jag har verkligen kommit in i klasserna och i arbetslaget. Och mina små bråkpojkar, dem vill jag ju fortsätta vara med! Sebbe, Kenan, Alex, Anton, Oliver, Amil, Mardos, Chris osv, så söta och båkiga att man bara vill krama ihjäl dem, ungjävlarna ;)!

Snart kan jag förresten börja räkna timmarna tills Homer kommer hem !! Kl 9 på lördag drar jag o Malin upp mot de värmländska skogarna för att plocka hem honom. Wiiiiie!!!!

Förresten, troligtvis blir det fest i helgen! De tre musketörerna ska återförenas, och det kan bara gå illa ;). Får se om man stannar i lägenheten, eller om vi kanske gör stan osäker. Beror på hur bekväm och kärring jag känner mig på lördag, inte alltid man vill ge sig ut bland allt slödder....

Näpp, nu får det nog fan vara sovdags! TråkÅke ringer mig i morgon vid 7, så vi ska ut och traska med våra hundar. Visserligen gött att komma upp tidigt och börja dagen, men när man inte börjar i skolan innan 11 så känns det liiiite surt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback