Tonårsfylla och trött kropp

Phew, jag överlevde helgen med nöd och näppe! Alltså, det ÄR inte bra att dricka för sällan, jag blir så jävla seeeg då jag väl gör det ;).

Men, så jävla kul hade jag i fredags. Danne och Emma är två underbara pärlor som roar mig mycket :)! Hoppas verkligen på lite mer kontinuerligt umgänge där.... Fast då kanske man kan slippa den härliga tonårsdrycken Vodka&Cola ;)?

Annars har det inte hänt så mycket denna helg, förutom att vi hade examensfika för Malin igår. Hon är numera examinerad och diplomerad hundtrimmare. Om ni känner någon som behöver trimma sin hund, be dem då kolla in
TrimTorpets hemsida.

Nu ska jag ta och bada Beatnik, han ska nämligen in på operation i morgon och ta bort sin äckliga knöl han har på vänster baklår. Jag bävar för detta, hans dåliga hjärta och narkos är INTE en bra kombination... Jag bönar och ber för att jag ska få hem honom så fort som möjligt, och att allt ska gå bra. Jag klarar INTE av att förlora honom nu, och inte på ett operationsbord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback