Min vän Björs

Inte nog med att du förgyller mina dagar med ditt utseende och din personlighet, men du är ju användbar också :D!! Du spaltventilernas övermästare, tack som fan! Nu behöver jag inte arbeta så mycket för att bibehålla värmen i sovrummet *nudge nudge, wink wink, say no more ;)*.

Men sluta dra ner mig i fettoträsket igen :P!! Ben&Jerry är inte kompatibelt med viktminskning har jag hört....

För övrigt: Gjorde årets sista övernattning i stugan nu i helgen. Jag, mamma, moster, mormor och tre hundar. Sjukt mysigt. Årets sista promenad runt sjön var sjukt vacker och gick i takten till "Du & jag Döden". Precis lagom melankoliskt för en höstdag som denna.


Kommentarer
Postat av: Larse

Vi har singstar-fest på fredag, du som coachat förr. Kan du ge mig några små tips?

2007-10-22 @ 01:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback