Jag ger dig min morgon

Härliga natt, enbart 1 (en!) enda "olycka" i korgen :)! Homer har inte till 100% fattat att han måste SÄGA till när han vill ut, så allt som oftast har han väckt mig efter att han är klar.... Så skedde också i natt, runt halv tre. Men han hade lite hum om saker och ting, för när vi väl kom ut så kissade han en gång till!

Och nu på morgonen blev det lyckans dag, för kl 06.45 så väckte han mig INNAN han kissade ner sig (jag har aldrig behövt en *glad banan* på bloggen så mycket som nu!) !!. Duktiga lilla hund, det ska nog bli bra med honom med....

När han ätit frukost och varit ute en gång till tränade vi även nosetouches/nosduttar i öppen hand. Och han gjorde det jättebra det med :)! Träningen går nästan helt enligt planerna!

Nu, efter en underbar frukost bestående av macka med ost, skinka, keso och paprika, en kopp kaffe och ett glas multivitaminjuice, så tror jag nog att jag och Homer ska dra oss till soffan för en timme eller två av klassisk, fantastisk, genialisk brittisk absurditet när den är som bäst!

P.s. Om det är någon som tycker att det har blivit lite väl mycket hund i bloggen det sista, så kan jag meddela att detta kommer inom kort ändras. Mer info följer... D.s


I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback