I've been used

Ja, det känns så. Utnyttjad light iofs, men ändå... Det är falskt och fegt och fult. Jag gillar det ICKE! Att bli ett ofrivilligt mentalt femte hjul, ett förkläde, en ursäkt för att få träffa en annan person... Det är lågt. Lägre än Glocalnet. 

Trodde du inte att jag märkte att du så fint smög in frågor om personen i fråga? Att jag inte märkte hintarna och hälsningarna du bad mig vidarebefodra? Att du efter att ha etablerat den kontakten du önskade inte ens längre pratar med mig på msn?

Du, bara så du vet, efter denna utspyning av galla och irritation, så kommer detta inte betyda något för mig längre. Vi var inte ens nära bekanta eg, och nu har jag verkligen tappat lusten att lära känna dig mer. Ytlig kontakt, fine, men no more.

P.s. Hon är way out of your league, bara så du vet! Kkkl på dig!! D.s

Kommentarer
Postat av: Scofield

Vill du prata om det? Jag menar, du orkar ju alltid lyssna på mig så jag tänkte att jag kanske kunde återgälda allt du gjort för mig? :)

2007-10-15 @ 16:05:42
Postat av: Mia

Jättegulligt av dig att fråga, men jag har släppt det nu :). Men jag tar gärna emot ditt erbjudande när det händer något som jag verkligen blir bekymrad för, count on that ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback