Första utställningen bokad!

Den 2 december ska Homer premiärvisas för domare! Då ska vi se om han är något att ha i utställningsringen. Så nu blir det till att öva, öva, öva på uppställning, ringvisning och gång med utställningskoppel. I'm syked!

Tur att jag i går kunde komplettera min utställningsstass med ett par låga skor som blev pricken över i:et. Ska lägga ut en bild nån dag, så ni får se hur jävla seriöst jag tar mitt utseende då det gäller att visa djur. Synkat, matchande, snyggt och elegant ska det vara! Att det sedan är lite kärringvarning på utstyrseln, det kan jag allt leva med ;).

Förresten så har jag hamnat i en sits där jag både vill ha kakan och äta den.... Jag gillar INTE när jag känner så, man kan inte få både och!

Plus att jag måste banta... FI FAN vad tråååååkigt! Men nödvändigt. Längtar tills Homer blir äldre så vi kan börja ta långpromenader tillsammans. Jag måste bli smaaaaaaaal :P!

Kommentarer
Postat av: Faster å Arne

Vilken sorts kaka/kakor är det vi pratar om? Jag menar...kakor är ju ett av mina starka kort!!!

2007-10-08 @ 22:49:03
Postat av: Mia

Jag har kommit överrens med mig själv att låta bli kakor nu, eftersom jag är så tjock så jag får ont i ryggen när jag står ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback