Det dimhöljda Stockslyckes gorilla

Typ så känner jag mig just nu. Det ligger en mjölkvit hinna över hela området, man kan se max 50 meter framför sig. Riktigt spöklikt och vackert, särskilt när de färgsprängda höstträden går att urskilja i diset. Jag och mina tre killar var ute på en morgonpromenad vid 07.40, och det var riktigt underbart. Kyligt och friskt, men inte kallt.

Igår förlustade jag och syrran oss i god mat från Musses. Åååååh 200 g oxfile, perfekt grillad, med jävligt goa pommes och medelhavssås.... Me like!! Jag säger då det, den dag jag blir vegetarian är den dan det snöar i helvete. Mia likes her meat!

I tisdags, samtidigt som Beatnik opererades, så fick Homer sin 3 månaders vaccination. Så nu i dagarna har han fått träffa två kompisar till, Baloo och Arne. Och det är väl tur att storleken inte har någon betydelse när det kommer till vänskap.... ;)

Stooora Baloo
Stooora Arne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback