Akkurat morsomt och ofödelsedag

Nu har jag ÄNTLIGEN fått iväg min norskauppgift. Den blev inte bra, men den blev klar. Nu är den iaf sänd, så får vi se hur mycket backning jag får på den och hur mycket jag måste komplettera med....Jävla skitnorska, att det ska vara så svårt för mig att läsa det?! Fattade knappt någonting i boken, kände mig helpuckad!

Ja ja, nu är den ivägskickad iaf, så jag kan koncentrera mig på viktigare saker... Som min "bantning" och Homers träning :)!

 Igår var det en riktig lyckodag för Homer! Först, när vi var ute i Hönsetorp, så klagade jag på att han var lite frusen av sig. Då fick vi en finfinpresent av syrran :)!

Polo är varmt och skönt :)


Senare på eftermiddagen kom faster Azzi och lämnade ännu en omtyckt present!

Lilla Isbjörn

(ignorera mannen bakom isbjörnen,han är norsk :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback