Sent ska syndaren vakna

Fan. Kroppen mår inte rikigt bra.

Gick upp sju första gången då Homer skulle ut, la mat i blöt till honom och gick sen och lade oss igen. Gick upp nio med en konstig känsla i kroppen. Matade Homer, gick ut med honom, åt själv, och skulle sen bara webba lite innan jag satte igång att städa för samkomsten här ikväll. Men kroppen ville annorlunda, och jag tror att jag är glad som lyssnade på den. När frossbrytningarna kom runt tio, så tog jag på mig en fleecetröja (nte det vanligaste plagget min överhettade kropp brukar skrika efter...) och gick och lade mig och Homer igen.

Nästa gång jag vaknade, var klockan halv två :S. Fy fan säger jag, det är helt sjukt! Men men, det verkar som om det var det jag behövde, nu känner jag mig bättre. Vill ju helst känna mig OK i kropp och själ när jag ska få celebert besök i afton :).

Så nu efter lunchen ska Homer få åka hem och leka med Beatnik och Warro, medan jag röjer undan lite mer här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback