Nu ser det ljust ut igen!

Har mailat lite fram och tillbaka till läraren i förra inlägget, och tack vare de bra och konstruktiva bitarna i hans (enligt mig) i övrigt rätt sura mail, så har jag nu blivit godkänd på den eftersläpande uppgiften :D! Hurra hurra, nu slipper jag tänka på den mer, kan befinna mig i nuet istället!

Lämnade in en gruppuppgift i grammatik i förmiddags, och nu har läraren lagt ut denna veckas uppgift. Ni förstår inte hur underbart det är med lite framförhållning i denna nya kurs, den förra var bara totalt kaos! Men nu kommer det struktur, och det är helt fantastiskt! Nu ska jag "bara" läsa ett kapitel ur grammatikboken och fyra ur "Parnings- och Valpningsboken" tills i kväll.... Svettigt, men kul!

Och så är det valpkurs ikväll också.... It looks like a perfect monday to me :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback