Jupiter svimmar aldrig!!

Jag skäms över att säga att jag glömt att skriva om min tripp tillbaka i tiden! Fy skäms på mig att inte ha dokumenterat detta minnesvärda ögonblick!

 För någon helg sen så dök jag och Foffe ner i ett hav av nostalgi, då vi (akompanjerade av VÄRLDENS godaste pizza och iskall cola) placerade oss i hans soffa för att njuta av världens bästa animerade film Pluk!!  Vi har pratat i över ett år om att återuppleva denna animerade kulturskatt, och nu blev det äntligen av!Jag vet inte hur många gånger vi såg den när vi var små, och den håller fortfarande, för bara någon minut in i filmen låg vi och skrattade högt åt Pluk rymdroboten, Nicki rymdplayboyen, flickvännen Babette och framförallt, Jupiter, Rymdhunden!

Vad som alltid förvånar mig när Pluk kommer på tal, är att nästan ingen har sett den! Va fan, jag, Foffe och Malin kan ju inte vara de enda under hela vår generation som sett denna animerade fullträff?! Ni andra stackare som lever i ovetande mörker, ni har missat någonting stort och underbart ;)!

Så jag hoppas att det inte kommer ta ännu ett år innan vi ser den igen, det vore synd och skam!

Kommentarer
Postat av: Foffe

aaah, de e nästan så man får tårar i ögonen när man tänker på de. ett år innan vi ser den igen? hell no! dags för en repris snart. "han följer inte manus." hehe...

2007-11-09 @ 07:59:43
Postat av: Mia

Jag tycker också att repris ska komma snart :D! Och jag håller alla tummar och tår att du kanske kanske kan ha fått tag i Mästerkatten i Stövlarna, då är ju lyckan gjord! Sen kanske lite Wii för att avrunda kvällen, hehe...

"Det var en älg som sam över ån så han blev ren" :P

Postat av: Karin

Jag har letat mej blå efter den filmen!
Är det nån som vet var man kan få tag på ett ex?

2007-12-06 @ 17:00:14
URL: http://www.kaka.srekel.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback