Hårdare helg än vanligt

Det har varit en lite hård helg för mig faktiskt! I fredags var vi en smärre folksamling som befann sig i lägenheten och åt thai, drack alkohol och hade allmännt supertrevligt! Tack Åsa, Lena, Liam, Björs, Mudden, Dave Hill och Peters för gött sällskap och en jävligt kul kväll!

Lördagen var ännu värre, då jag fick ett otroligt partysug och valde att hänga med till Hotellert! Det var ju som det brukar där, några roliga, andra desto mindre behagliga (Ååååh Marocco!). Jag begav mig därifrån innan den strida strömmen av ensamma själar började dra sig mot utgången, och slapp därigenom köer och hann köpa mig mat innan hemgång.

Fast det underbaraste var ju absolut förfesten tillsammans med Björs, Svante och Håkan. Jag var kanske inte världens socialaste där jag satt med en laptop i knäet, hörlurar på skallen och drack mina öl samtidigt som jag spelade Sam&Max, men eftersom de andra var uppslukade av fotboll, så var jag nog förlåten ;) Jag skrattade mig iallafall sjukt varm åt alla puckade händelser i den lägenheten. Popcornspop på lägsta nivå, med en smält matta som resultat, för att nämna bara en sak ;).

Till sist, en kärleksförklaring till Björs! Tack som fan för att du är en underbar vän, beter dig som en hjälte och är snygg som en gud! Min helg hade inte varit alls lika gyllene om det inte vore för dig! Och tro fan inte att du ska bjuda mig på öl, jag ska betala för mig som ett riktigt rekordeligt fruntimmer :P! Me love you long time!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback