Vårligt osammanhängande


Våren får mig alltid att bli sä jävla tokfnissig! Och inte blir det sämre av att roliga, oväntade saker händer!
Men huuuuur jobbigt är det inte att vara tvungen att åka hem till mor och far för att webba?? Goddammit..... Jävla Tele2, kom igen nu!!!

Vi smög från festen
Är kvällen jag minns den du redan har glömt
Var det vår första och sista gång?

Vi kommer att ses igen
För hur kan nått som är fel, kännas så här rätt
Åh hur kan nått som är fel, kännas så här rätt  

Damn, nu fuckar mitt huvud med mig igen, haha : )! Fast det är en jävligt rolig känsla när den inte går överstyr..... Men det är lugnt, jag är ju så jävla coollugn nuförtiden... (yeah right, and monkeys may fly out of my butt:P!!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback