Ska man eller inte?

Är det värt att chansa? Värt att försöka? Eller är det bättre att vara kvar i den trygghet jag nu hittat? Var och fikade med Djävulen och Ängeln idag, och den ena sa ja, ja ,ja och den andre sa nej, nej, nej! I valet och kvalet är det lätt att trigga fantasin, konstigt nog mest med negativa föreställningar.... Ena sidan av mig säger att det bara kommer att gå käpprätt åt helvete, medan den andra har hoppet kvar....

Ja ja, fuck the what, ger det ett tag till, så jag får våndas lite mer : P!

Kan det inte sluta regna nu när jag ska ut och sköta om hela gården? (gården är syrrans och sambons ställe). Jag älskar att vara bondmora, gå ute och fixa och greja med alla djuren.

Förresten råkade jag nog, helt utan mening, göra ett rasistiskt påhopp på min favoritelev igår. Absolut inte min mening, men inte mindre osmidigt för det! Hoppas att "hete killen" inte tog allt för illa upp.... Och på tal om mina elever, jävla snorungar (sagt med kärlek)! De frågar mig om jag kan köpa ut cigg till dem! Eeeh, NEJ?!

Nu kommer solen! Mors!

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Sluta upp med att fråga andra hur du ska göra. Funkar för mig. Du har ett gött ass. Sluta tänka med det bara.

Postat av: Mia

Tack Jörgen, du vet verkligen hur en kvinna ska tas ; )!!

2007-05-10 @ 22:37:14
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback