Jag dansar och ler!!

Eller, kanske mer rycker och ler, min dansanta sida är ju fan inte den starkaste :P! Men jag kan inte göra annat efter en sån underbar helg, wohoo!

Fredag kväll spenderades nyktert på allas vårt FoF, de miserablas högborg. Fullt av idioter, men det gjorde mig ingenting, för mitt sällskap var sjukt bra! Åsa, Helly, Mudden och Eva (plus en och annan från Gååuuooldmaaaaaaajn ) förgyllde min kväll. Dock drog jag hem någorlunda i tid, och lämnade en dramatisk Åsa som förgäves försökte övertala mig att hänga med till JG. Men ack nej, jag skulle hem och sova!

Var nära att missa min uppstigningstid i lördags, hade satt mobillarmet helt åt helvete fel. Så jag kom inte upp innan 20 över 5. Varför denna djävulska uppstigningstid? Jag och syrran hade en lång och spännande resa framför oss, då vi utan riktig karta eller väginstruktioner skulle ta oss till Degerfors för att gå på Dvärgschnauzerklubbens utställning. Och resan var fan värd den tiden, för vi fick ett underbart väder och såg massor av vackra och söta hundar. Mitt hjärta blev stulet av en 6 årig svart tik vid namn Doris, och ett litet svart/silver yrväder på 9 veckor. Nästan så jag funderar på en sådan hund själv. Mitt hjärta har ju varit inställt på Pinscher, men med vissa tankar i huvudet så vore det nästan smartare att byta ras....  Men vi får se vad som händer, årets sista intressanta Pinscherkull föds i pingst, så vi får se vad som kommer där.

Efter en heldag på gräset, och efter att jag somnat i solskenet på min picknickfilt och fått bannor av syrran för detta, styrde vi färden hemåt, och var hemma på hennes gård strax efter 19.00. Sen var det bara att ta sig raka vägen hem och snygga te sig, för att bege sig till förfest innan Hotet. Jag var på toppenhumör, mitt sällskap var det dock lite värre med på sina håll... Men efter en Martiniflaska och ett par krossande omgångar av Singstar (jag minns inte riktigt Åsa, det var blå mick som vann va? Och... vänta lite, var det inte JAG som hade den blåa micken??!!) så åkte jag och MILF:en Lena till Hotet. Redan på ditvägen började en plan utformas i mitt lilla huvud...

I korta svängar, så hade jag JÄTTEKUL! Förfestgänget kom dit lite senare, jag träffade på min kusin, mitt "plastsyskonbarn", Kicki var apsnygg och Åsas humör steg hela tiden. Vi dansade och drack, skrattade och konspirerade. Jag hamnade i diskussion med en underbart trevlig kille som försökte övertyga mig om de romantiska komediernas förträfflighet, men ICKE! Jag motargumenterade honom så bra att han bjöd mig på öl, alltid trevligt att få något av nån vars smak man hånar ; )!

Och senare..... the neckbone is connected to the headbone, hihi! Utvecklades fan till bästa söndagen på lääääänge. Som jag alltid säger: Hellre ångra de saker man gjort, än de man aldrig vågade göra! Det är klart, att aldrig ångra någonting fungerar också väldigt, väldigt bra.... 

Nu, fortsätta på min jävla SFI artikel så jag kan publicera den nån jävla gång! Gah, att jag alltid skjuter upp saker!!

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Nä, snarare "the headbone is connected to the hipbone" i det här fallet tror jag. Men åh, varför var jag tvungen att missa allt skoj?

Postat av: Mia

Hehe, vad tror du om mig egentligen ; )?

Förresten... svara INTE på det här : P!!

2007-05-09 @ 16:37:32
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback