Gaaaaah!

Vad fan händer?? Varför går ALLA elektroniska prylar emot mig??

* Jag har avbeställt mitt Internet från BBB för mitt hus ska få bredband från Tele2. MEN! Det drar ut så jävla mycket på tiden att nu sitter jag utan något bredband alls hemma!

* Min mobil släpper inte fram vissa samtal, utan låter dem gå direkt till röstbrevlådan.

*  När jag skulle åka från kyrkogården förut, så var morsans och farsans bil stendöd. Inte en tillstymmelse till att starta. KUKBIL!!!

* Jag fick då logga upp på msn via mobilen för att se om jag hade någon bilkunnig kompis online. Då la mobilen av : P!

Underbart att jag ska åka till Lidköping i morgon och bilen är helt död..... tur att far min är i Helsingborg, så jag kan sno hans firmabil.

Ehhh, hur var det nu.... Lidköping låg åt Boråshållet va ;)??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback