Alltså....

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen..... När man känner att man sitter på en död häst är det dags att kliva av! Mina älsklingar, stånga er inte blodiga! Det kommer inte ändra sig!

Och JA, det är lätt att vara klok när det inte handlar om en själv...

Gjorde precis ett vuxentest på
emphatics hemsida. Visade sig att jag ligger på en beräknad ålder av 34,9 år.... Crap! Kan det ha ngt att göra med mitt frekventa användande av ICA kortet? Igår storhandlade jag för 1400 kr, tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mart

God damn! Jag blev "bara" 32,7 år :P

Postat av: Åsa

Och jag 28,4. De tcykte jag skulle sljuta köra bil, dricka mer öl och åka till Kos!

2007-05-11 @ 14:40:16
URL: http://aicha.blogg.se
Postat av: Mart

Jag gjorde om.. Första gången svarade jag på alla frågor trots att det inte fanns alternativ som passade, andra gången gjorde jag som man skull och då blev jag bara 30 :)

2007-05-11 @ 17:30:25
URL: http://mart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback