The weekend that was

Fredag:

Standup på Storan med Magnus Betnér. SJUKT roligt! Första rad e geeöött, eller hur Åsa : )! Kvällens bästa kom dock då vi klev av tåget i götet, och en helt fämmande kvinna (verkade t.o.m. nykter!) kom fram och berättade för mig hur otroligt fin och häftig hon tyckte att jag var i håret. Jag menar, hur ofta vågar folk gå fram och säga så till fämmande människor? Tack vare henne kände jag mig sjukt läcker hela kvällen! Inte för att det gjode någon nytta, då jag och Åsa strax efter föreställningen böjade HATA Götebog och alla som bodde där, så vi sket i att gå ut och dricka öl. Istället tog vi en bugare på BK, sen gled vi hemåt mot vår älskade småstad igen.

Lördag:

Ååååh Marsnatta : P! Hade en otroligt rolig förfest, med Singstar och folle! Jättekul att festa med Lena, Sara och Frida, kändes som om vi var tillbaka på gymnasiet igen...
Hotellet var lagom fullt, och så var även jag ; ). Mycket roliga människor att träffa på, bl.a. min nya bekantskap Per, en man så lång så t.o.m. jag kände mig liten!  
Efter väl utfört verk på Hotet så tänkte jag ge mig på att sova i min egna säng i mitt egna hood, men då jag inte var sömnig riktigt än så jag letade febrilt efter efterfest på Stockslycke, både bland vänner som jag visste var ute och vänner jag visste skulle jobba dan efter (lite får de tåla ; ) ). Men tji fick jag, inte en enda Stockslyckeefterfest fanns att finna! Då gjorde jag det enda rätta, traskade hem till mor och far och sov i mitt gamla flickrum ännu en gång. Dock efter att ha blivit bjuden på en jääääävligt fet burgare av min käre kusin Marcus!

Söndagen kan nog falla i glömska, det enda vettiga jag gjorde var att fika med Lena och Åsa, sen sov jag mest hela dan.

Ännu en partyhelg till ända : )!

Kommentarer
Postat av: J

Fämmande? Ska inte du bli lärare? Du är ju konsekvent i alla fall som glömt r:et bägge gångerna.

Postat av: Mia

Bah! Jag har ju gett en förklaring förut, att mitt tangentbord muppar ur ibland med R-tangenten :P! ORKA sitta och korrläsa allt, haha!

2007-03-26 @ 19:53:55
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se
Postat av: linn

jag bor i göteborg..

2007-03-27 @ 16:48:43
Postat av: Mia

Äh, du räknas inte! Du är ju för alltid en Jonstop/Alingsåsbo i mina ögon ;)

2007-03-27 @ 18:30:06
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback