Ta i trä...

Femte dan på raken som allt känns bra! Mer än bra, faktiskt riktigt underbart! Jag är nöjd och hamonisk och känner mig pigg och glad. Jag börjar bli riktigt, riktigt kär i livet igen!

Sen att jag har -3 kr på kontot gör detsamma, har en tjuga i plånboken som räcker till en kaffe i morgon, och på fredag kommer lite nya stålars in. Och på fredag ska ju jag och Åsa busa loss i storstaden, först på Magnus Betnérs aggressiva standup på Storan, sen någon annanstans. Rockbaren låter inte allt för tråkig i mina öron.... ;).

Bara jag kan få klart min exuppgift i morgon. I stort sett är det bara diskussionen kvar, men fan vad krånglig den ska vara att få till då!! Jag har fått lite hjälp med korrläsning och fomuleringar, men det går trögt som sirap! Jag behöver bli förlöst!! Tror dock att jag ställer lite för stora krav på mig själv, uppgiften är ju inte någon grundläggande undersökning som man ska ha jobbat med i flera år, utan endast en liten check för att se om man lärt sig ngt. Jag har döpt den till något så fantasilöst som "Aktiv fritid - positivt eller negativt på skolresultaten". Och om ni inte är snälla, kanske jag publicerar den här ; )!

Jaja, whatever! Bara att korrigera och komplettera senare om det skulle vara helt uppåt väggarna fel! Ser med största spänning och intresse fram emot nästa kurs: Människans estetiska och kulturella intryck.NU börjar vi snacka intressanta saker! Skit bara att jag ska behöva visa upp mina obefintliga teckningskunskaper : P! Jag har mååånga goda sidor och talanger, men teckning är FAN inte en av dem!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte rockbaren!! Du hittar ju inte ut därifrån!! :p

2007-03-22 @ 00:04:27
Postat av: Mia

Haha! Iofs sant.... men jag ska ju vara nykter denna gång juuuu ; )! Så rest asure, det bli inget av att gå vilse eller att träffa Dave Grohl kopior : P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback