Min älskling är tillbaka!!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN står den hemma hos mor och far igen! Min älskade lilla bil, den bästa i världen! Jag har känt mig sjukt otrogen när jag hållt på och strulat runt med fucking jävla Gubbaudin, men nu är det vi två igen, jag och min älskade Osken!

Osken


Batteriet må vara dött efter månader i garage, och eventuellt döljer det sig något problem under motohuven, men det ska fixas så snart som möjligt! Sen är det bara att fixa på sommardäcken, fälla ner taket och premiärglida till tonerna av COC och Tool. Ett måste under årets fösta tur, Aenima (låt 1,2 och13) och Deliverance (låt 1 och 3) albumen. En ritual som sträcker sig ungefär sex år tillbaka.... 

För övrigt har jag lekt cowboy i två dagar! Min vän Lena har tillsammans med sin lillasyster köpt en otroligt duktig westernhäst, en 6 årig quarter som kallas Liona. Så jävla underbar och snäll, och otroligt rolig att rida. Nästan så jag funderar på att sadla om (pun intended) och bli westernyttare senare i livet. När och om jag nån gång i livet har tid och råd med en egen häst igen.....

(om ord ser helt felstavade ut då och då så beror det INTE på att jag fått en släng av dyslexi, utan att min R tangent muppat ur! Man få liksom SLÅ ner tangenten, och ibland missar jag detta....)

Vi har haft mycket diskussioner på väg till, och i stallet. Man kan nog summera dem i en mening: "Problem kommer man alltid att ha, så varför köpa sig fler?" . Kan anpassas till alla aspekter av livet, men vi sätter det mest i samband med de två ämnen vi ägnar mest tid åt, hästar och män :  )!
 
Vill till sist påa min väns nystartade blogg, emphatic.blogg.se. Mycket, mycket sympatisk människa ; )!

Kommentarer
Postat av: The worlds greatest lover

Pun VERY much intended. Tack för pået.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback