Bubble Bobble kickar!

En relativt hård helg har nu blivit avklarad, men den har varit jävligt rolig! Tallert både fredag och lördag, det var länge sen det hände! "Några" hundralappar fattigare har man även blivit, men det känns faktiskt som om det var värt det : ). 

Fredagen var ju menad att bli lugn och fin, tre folle lät som en bra gräns. Men vill man ha det lugnt ska man INTE gå ut med Peter : P! Det första han gör är att korka upp en flaska rödtjut till oss att dela på, fast den fick han till mesta del dricka upp själv. Rödvin kombinerat med utgång är inte my cup of tea, då jag har en härlig förmåga att få sjukt blå tänder och läppar av det, och man kan ju sägga att raggningsfaktorn inte precis stiger då ; ).

En snabb sväng på FoF, där vi inte kände oss riktigt tillfreds med utbudet utan bara tog en snabb öl. Sen hastig taxi ner till Tallhyddan 18 (åååh lammkött) där jag höll mig inom en bra gräns, två öl och en White Russian (att sen Peter bjöd på två 12: or Long Island, det räknas väl inte ; )?) Jag hade en riktig bra kväll, om man bortser från att stalkern ÄNNU en gång försökte inleda en konversation med mig, och att jag som vanligt blev förvirrad och förundrad över de dubbla budskapens mästare....

Kvällen borde ha tagit slut när det stängde, men jag lyckades nästla mig in på efterfest hos Tommy. Världsklass på den, jag menar, Bubble Bobble och öl, finns det något att klaga på?? Så runt fyra traskade jag hem, idogt försökande att lösa ett problem som egentligen inte är ett problem enligt mig, utan bara en lång radda av missförstånd och felaktiga antaganden från BÅDA sidor. Fast jag tror nog mer att situationen förvärrades än tog ett steg närmare sin lösning...

Lördagen fick en sloooow start, huvudet var tungt och ögonen ömma. Tur i oturen att roadtripen med Åsa o Mart blev lite försenad (med ca två timmar). Men när vi väl kom iväg så var det en fantastisk rolig tripp!

FamiljemiddagHyr ?sa i ?sa

(här följde ett sjukt långt inlägg om lördagen, men KUK blogg.se ballade ur och det försvann! Få se om jag orkar rekonstruera det i morgon.... Åååååh när ska jag lära mig att göra en kopia i Word!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback