Babyboom

Har nyss avslutat en mycket trevlig lunchdate (startade kl 14) med min underbara väninna Lena och hennes lille nyfödde Liam. Fan vad lilkillen vuxit sen jag såg honom senast! Börjar se ut som en riktig liten person nu, inte bara som en bebis bland andra. Riktigt lugn och söt , ett sånt där barn som för ovanlighetens skull inte får mig att vilja sterilisera mig...

Och som vanligt får jag och Lena alltid igång så klarsynta och ärliga konvsersationer. Me like!! Vi kommer alltid fram till sådana bra slutsatser, som verkligen stämmer!! Vare sig ämnet är allvarligt (som min totala genomklappning förra veckan) eller lite mer trivialt men ack så intressant och viktigt (läs: män), så känns allting mer upprett och utklarat efter en träff med Lena. Sen hur fan vi lyckas försätta oss i de situationer som kräver dessa uppklarande diskussioner, det fattar jag inte : P....

And now for something completely different.....

Igår var jag och min partner in crime nere i storstaden för att gå på kakkalas hos Helly . Och JÄVLAR vilket kakkalas! Minst sju sorters kakor, varav de hembakta drömmarna var just drömmar! Jag måste ha ätit minst 20 st innan Åsa  i egenskap av vårdare/målsman satte ner foten och sa att nu fick jag fan inte äta mer!! Och tur var väl det, jag mådde faktiskt riktigt, riktigt illa när jag väl kände efter.....


Kalle & Helly

Grovarbetaren Kalle, Mållgan och födelsedagsbarnet Helly!


(mar)drömmar

De underbara drömmarna som gick åt som smör i solsken!


Var är Louise?

Helt plötsligt var Thelma där, men var fan gömde sig Louise??


Kommentarer
Postat av: Helly

Du är kakmonstret! =)

2007-03-02 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback