AHK for the win!!

Kommer precis från matchen i Nolhagahallen, och fan vad kul det var! Vilken skillnad mot matchen i Lund, nu var det spännande, hetsigt och snyggt. Visst, då och då var det lite väääl slarvigt med bollen (passningar upp på läktaren och till motståndarlaget, WTF?). Men annars var det fan underbart! Och behöver jag tillägga att AHK gick vinnande ur matchen? Wohoo!!

Nu ska jag äta gott, sen ska jag nog ut och ta en öl eller två med goda vänner. Om jag orkar ta mig ut igen vill säga... ; )

But before I go, lite bilder från förra lördagen, den ödesdigra partydagen!


Snygg-?sa

Åsa var som vanligt sjuuuukt snygg.....



Jason

...dock inte i början av kvällen, hahaha!


?h Tallert

Lite tid och mycket alkohol senare....

Kommentarer
Postat av: Mart

"nu var det spännande, hetsigt och snyggt"

Klockrent, du har förstått precis vad handboll är! Bonuspoäng till dig Mia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback