Uppdatera sällan blir det ofta...

Fan, har ju inte en chans att blogga ens hälften så mycket som jag vill! Sitter fortfarande strandsatt utan varesig tillgång till blogg eller msn. Vojne vojne, hur ska det gå för fladderdalen??

För övrigt har jag varit bakfull i två dagar nu :P! Icke kul! Svågern fyllde 30 i onsdags, så i lördags var det fest för honom. Och jävlar vad kul det var! Inte lika kul att både jag, syrran och svågern endast orkade gå ut och lägga oss ¨på gräsmattan på söndagen, sen sov vi där till 18.... Seeeega var vi, börjar bli för gamla för fylleslag! Och att jag har sår och blåmärken på både knän och i ansikte, det ska vi inte ens prata om.....

Jag hade även en sjukt bra fredag! Började med en romantisk middag med Lena och Liam på den nya italienska restaurangen i stan. Efter sjukt god mat (och en barnspyaaccident som vi lämnar därhän) traskade vi runt i stan, köpte lite folköl och gick hem till dem för att webba lite. När mor och son började dåsa till, så lånade jag en amningströja av Lena att ha över klänningen (utan klänning blev urringningen lite väl exotisk.... ;) ) och färdades med apostlahästarna hemåt. Inte ens halvvägs kom jag förren jag utanför FoF stötte på min käre bekant Herr Hildor, där han satt och klagade över ömmande svanskota efter hård brännbollsmatch. Så jag tog mina medhavda folköl och slog mig ner med honom och hans sällskap.

Det var faktiskt sjukt myyyyyyyyyyysigt! Kvällen var mer än ljummen, himlen var nästan ljus, och alla var glada och sommarlyckliga. Inte blev det hellre sämre av att två av mina morbröder och två av mina kusiner dök upp och gjorde oss sällskap. För att inte tala om att mina drömmars man Björn (aka SnyggBjörn ;) )  och musikens vidunder, denna skivsamlingens mästare, denna musikvalets poet Svante också dök upp och förgyllde vårt nattliga samkväm. (den senare gav mig även bannor för att jag inte skriver tillräckligt mycket om honom i min blogg, my apologies to you Svante ;) )  Tror även att jag hittade en ny vän i Sundet aka Abborren aka Johan. En mycket trevlig grabb trots hans böjelse för romantiska komedier ; )! Inte heller förglömmas skall B.E, som alltid är ett lika sjukt bra sällskap! Ännu en sjuk och underbar bekant till mig som gör mycket bra....

Så, helgen har varit miche miche brååååå, med mycket trevligt umgänge både dag - kväll och nattetid :)!



Till helgen: Potatisfestivalen

Kommentarer
Postat av: Emphatic

http://www.tjuvlyssnat.se/mellersta-sverige/namnet-pa-restaurangen-var-bara-en-fasad

Postat av: Mia

LOL FFS!!

2007-06-12 @ 12:29:45
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se
Postat av: Svante

Now we?re talking...

2007-06-13 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback