Time keeps a-slipping

Så, överlevde gårdagen i år med. Visste att jag skulle göra det, men det är fan aldrig roligt.... Jag känner mig aldrig så ensam som jag gör när maj börjar gå mot sitt slut.

Men men, dax för nya tag. Jag kan inte bara överleva, måste leva också....

Så helgen ska startas med en helkväll på FoF med De Tre Musketörerna, a.k.a. Järngänget :P! Vi som står när de andra faller and so on. FoF FTW FFS!!

Sen blir det till att vara kreativ i morgon, har både en medieuppgift, en stooor gestaltningsuppgift och en 30-årspresent att fixa i helgen. Och på söndag har jag hyrt ut mina tjänster som hästskötare/matsäcksfixare. Folk som inte har ngt särskilt för sig kan ju dyka upp på Bollebygds Ridklubb och hejja fram Fröken Foglé och Mongorillo till MINST 65% i båda ritterna :)!

Hmmm... undrar om min self-tan-lotion har absorberats nu så jag slipper vara naken mer? Hoppas att den fungerar bra och jämnar ut hudtonen lite, råkade sola mig till en härlig dansk flagga-nyans igår... kritvit och knallröd, yay vad sexy!

Men men, som min vän Camenbär alltid säger: Hellre brun (eller röd :P) och fet än blekfet!

Snart: Foot Of Africa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback