Sola i Karlstad

Har spenderat måndag och tisdag i Karlstad för slutexamination i denna kurs, och avslutning på min första termin. Gestaltningen gick hur bra som helst (MovieMaker FTW!) och jag och Magda fick hur mycket positiv respons som helst! Falköping rules!!

Och fy fan vad kul jag har det tillsammans med mina kurskamrater! Finns så många som jag gillar så jävla mycket! Tack vare min utbildning har jag alltså skaffat mig kompisar i Lidköping, Lilla Edet, Orust, Degerfors, Årjäng, Karlstad och några platser till. Distansutbildning är fan så mycket bättre än internetdating ; )! I måndags var jag ute med fem av dem + en make och åt god mat, igår nästlade jag mig in i Karlstadsgruppens slutfirande. Öl och snacks och mängder av skratt gjorde att ångesten var stor när jag var tvungen att säga hejdå redan kl 18 för att inte missa min buss hem, där jag fick sms som påpekade hur otroligt trevligt de hade och hur de blev fullare och fullare. Avundsjukan frodades i mig.

Dock hann jag bli bjuden tillbaka till Karlstad i juli, då jag, Tim (20),  Jenny (22) och Agneta (47) ska göra staden osäker under en långhelg. Jenny och Agneta skulle ha delad vårdnad av mig, och Agnetas 27 årige älskare ("tanten" är heeelt galen och häftig!) var gästlistansvarig på några klubbar. Klasskamrater är bra att ha :)! 



För övrigt: Är det normalt att känna igen sin killkompis röv och gångstil på ca 60 m avstånd ;) ?

Planen för veckan:
Idag: 30-års kalas.
I morgon: Ansiktsbehandling (tack som fan Lena!!), ev fika, sen försäljningsmöte på Arkitektvägen
Fredag: Derby Holmen - AIF, kanske öl och utnyttjningsförsök ; )
Lördag: 30 årsfest i Hönsetorp

Späckat schema i underbara tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback