Morgonpromenader är underskattade

Gick runt Gerdsken idag runt halv åtta. Goddammit vad skönt det var! Men det var fan precis på gränsen, för när jag kom tillbaka hem igen så hade graderna stigit till kokpunkten. Vill man motionera nu så måste man ju se till att vara uppe med tuppen eller vara vaken inpå småtimmarna. Fast jag ska inte klaga, jag har ju iallafall inte päls som mina små killar har. De ligger bara helt utslagna hela tiden, nu har jag efter några timmars solande tagit mig ner i källaren så de ska få svalka sig lite.

Förresten är jag heeeeelt värdelös :P! Har fortfarande inte fått gjort min sista uppgift. Tack och godnatt.... att jag inte bara kan få gjort den så jag slipper ha den liggandes i bakhuvudet hela tiden!! Crap... Har ju dock fått otroligt mycket bra respons även i efterhand för "min" examinationsuppgift, så jag får väl flyta på det lite.

Fråga: Är det en komplimang när *någon* säger till en "Du måste ha legat med massa killar!"  : P ?!

Kommentarer
Postat av: Emphatic

Det beror på vem det är som säger det. Vill du ha honom, och han verkar tycka att det är en merit så är det nog det. Om det är Marocko, få honom utkastad ASAP FFS!

Postat av: Åååsa

Tänk vad många morgonpromenader vi ska ta! :bump:
Och.. ska jag behöva slå dig för att du ska lämna in sista uppgiften eller?!? Skynda hynda! :P

2007-06-13 @ 00:54:18
Postat av: Mia

Emphatic: Marocko kommer inte ens på så nära håll att han kan prata med mig. Har ju redan hotat honom med stryk och fått honom utslängd 2 ggr FFS!
Ååååsa: Jaaaaaa! Snart har vi killar båda två :)! Och av den bättre sorten, inga tvåbenta drufsar som det bara är problem med... ; ) (vaddå, jag bitter??)

2007-06-15 @ 14:14:53
URL: http://nocturnalnemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback